Asettele kaikki rakkautesi päälleni

ABBA: Lay all your love on me

Abbahan on kaikille tuttu. Pakko olla. Niin myös minulle, jossain määrin ainakin, hittien osalta.

Abballahan on toki paljon hyviä biisejä, mutta minulle tärkein on aina ollut Lay all your love on me.

Joku tässä biisissä kovasti viehättää. Ainakin on se, että biisissä on jotenkin virsityyppinen fiilis. Jotenkin harras tunnelma tuossa kertsin melodiassa ja sillein. Tykkäilen kovasti kyllä tästä.

Mutta herran jestas sentään! Olin jo julkaisemassa tätä postausta, kun tapahtui jotain mullistavaa. Tämä biisi soi taustalla Spotifysta, ja sen loppuessa ilmoille hyppäsi dancepumppu Sylverin versio samasta biisistä. Tuolloin muistin, että hyvänen aika, sehän on kyllä ollut aikanaan Sylverin versio, jonka myötä olen tämän biisin löytänyt. Jotenkin olen kuitenkin onnistunut sen unohtamaan.

Nyt kun näitä tässä ristiin kuuntelee, niin vaikka alkuperäinen toki on vallan mahtava, saattaa tuo Sylverin päivitetyillä saundeilla varustettu olla jopa enemmän minun mieleeni. Tai no en tiedä. Vaikea sanoa. Molemmat toimivat kuin se kuuluisa junan vessa. Molemmilla on vahvuutensa.

Kommentit